آموزشی برنامه نویسی

ساخت وبلاگ

ارسال شده در تاریخ: پنج شنبه, اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت گوگل معمولا در کنفرانس خبری توسعه‌دهنده‌گان این برند موسوم به Google I/O از ورژن جدید سیستم‌عامل این برند با نام اختصاری رونمایی می‌کند و این رویه را در دو سال گذشته با ارائه اندروید L و اندروید M ادامه داد. امسال اما از قبل اندروید N رونمایی شده بود و چشم به Google I/O 2016 برای مشاهده دیگر محصولات گوگل دوخته شده بود. با ما در نگاهی به تمامی آنها همراه شوید.

نسخه بتای Android N

امسال نیز مثل دو سال گذشته بار دیگر نسخه جدیدی از اندروید رونمایی شد. اندروید N با اینکه تا به امروز دو نسخه ابتدایی از آن منتشر شده بود اما این نسخه‌ها هیچ‌کدام کاملا Stable و قابل اتکا نبودند ولی روز گذشته گوگل در I/O 2016 نسخه بتا با ثبات‌تری از این سیستم‌عامل را در نسخه بتا منتشر کرد. این آپدیت البته به مانند یک سیستم‌عامل نهایی،‌بی‌نقص و بدون باگ نیست اما ثبات کاملا بیشتری نسبت به گذشته دارد. این ورژن که سومین نسخه دولوپری Android N نامیده می‌شود جدا از مسئله همیشگی بهبود باتری یک نکته جدید را نیز از مرورگر کروم به ارث برده که در طی آن بدون دخالت کاربر آپدیت‌های جدید نرم‌افزاری در پس‌زمینه دانلود شده و سپس هر زمان که دستگاه ریستارت بشود این دانلودها نصب می‌شود.

گوگل i/o 2016

بدین‌ترتیب دیگر نوتیفیکیشن در دسترس قرار گرفتن آپدیت‌های جدید برای نرم‌افزارها در اندروید N ظاهر نمی‌شود در این حالت سرعت بوت نیز ارتقا می‌یابد و گزینه نچندان خوشاینده “Android is Upgrading” نیز دیگر در ابتدای بوت به نمایش در نمی‌آید. طبق معمول دو نسخه قبلی این سیستم‌عامل، این بار نیز این آپدیت در اختیار نکسوس‌های 9، 6P، 5X، نکسوس پلیر، تبلت Pixel C و گوشی‌های سری Android One قرار گرفته است.

اپلیکیشن‌های فوری بدون نیاز به نصب

یکی از موارد بسیار جذاب و جالب معرفی شده در I/O 2016 به اپلیکیشن‌های فوری یا Instant Apps تعلق دارد. این مفهوم به آن معناست که می‌توان یک اپلیکیشن را بدون نصب کردن آن اجرا کرد. پشت این ایده ساده و کاربردی موارد فنی متعددی وجود دارد که دولوپرها و توسعه‌دهنده‌گان باید برای تعبیه آنها در برنامه خود تلاش کنند. از جمله کاربردهای این اپلیکیشن‌ها زمانی ست که کاربر نیاز به تست یک برنامه دارد و زمانی که از عملکرد آن رضایت داشت می‌تواند آن برنامه را به طور کامل نصب کند. در این حالت پیش از نصب، اندروید تنها بخش‌های ضروری برنامه جهت اجرای اولیه آن را لود می‌کند و سپس در صورت تمایل کاربر به طور کامل اقدام به نصب خواهد کرد.

گوگل i/o 2016

Android Instant Apps روی ورژن‌ اندروید 4.1 جلی‌بین به بعد قابل اجرا است که در حاضر بیش از 1 میلیارد کاربر را در سرتاسر جهان تشکیل می‌دهند. زمان ارائه این ویزگی البته به ماه‌های آینده در سال جاری موکول شده است.

Android Wear 2.0 برای پوشیدنی‌ها

ارائه نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید wear موسوم به Android Wear 2.0 یکی دیگر از خبرهای بسیار مهم Google I/O 2016 بود. در این نسخه اسمارت‌واچ‌ها کاملا مستقل از گوشی‌های موبایل عمل می‌کنند و می‌توانند به صورت مستقل به شبکه وای‌فای متصل شوند یا اینکه در زمان نبود شبکه وای‌فای برای اتصال به شبکه از ارتباطات سیم‌کارتی بهره ببرند. تغییر مهم دیگر در این مجموعه به طراحی سیستم‌عامل تعلق دارد که ظاهری مبتنی بر Material Design گوگل در آن مورد استفاده قرار گرفته است. شیوه جدید ورود اطلاعات و برنامه‌های متکی به خود و مستقل (Standalone apps) دیگر موارد جدید این نسخه از سیستم‌عامل را تشکیل می‌‌دهند.

گوگل i/o 2016

Android Wear 2.0 از روز گذشته در نسخه پیش‌نمایش یا developer preview تنها برای LG Watch Urbane نسل دوم LTE و Huawei Watch ارائه شده است و در دسترس قرار گرفتن آن برای دیگر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم‌عامل به احتمال فراوان تا پاییز امسال به تعویق خواهد افتاد.

معرفی پلتفرم Daydream برای واقعیت مجازی

Daydream که تابستان امسال همراه با نسخه نهایی اندروید N عرضه می‌شود پلتفرم جدید واقعیت مجازی یا VR گوگل است که در حقیقت جزئی از خود سیستم‌عامل به حساب می‌آید. Daydream جایی ست که تمامی محتوای مرتبط با واقعیت مجازی اعم از اپلیکیشن‌ها، عکس‌ها، بازی‌ها و دیگر موارد قرار می‌گیرد و حتی نسخه خاصی از Google Play Store نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از جمله اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در نظر گرفته شده برای Daydream می‌توان به YouTube، Street View، Play Movies و Google Photo‌ اشاره کرد و نگفته پیداست که در آینده اپلیکیشن‌های دیگری نیز به این لیست افزوده می‌شود. نوتیفیکیشن برنامه‌ها در هنگام حضور کاربر در Daydream به صورت کارت‌های سه‌بعدی به نمایش در می‌آیند.

گوگل i/o 2016

نکته جالب در مورد Daydream لزوم کسب مجوزهای لازم از گوگل توسط شرکت‌های سازنده است و بسیاری از برندهای معتبر نظیر سامسونگ، ال‌جیع HTC، هواوی، ایسوس، آلکاتل و برخی موارد دیگر به احتمال فراوان در پاییز امسال محصولاتی را مرتبط با این فناوری به بازار ارائه می‌کنند. اولین دیوایس پشتیبانی‌کننده از این فناوری همانطور که به راحتی می‌توان حدس زد، آخرین نکسوس گوگل یعنی Huawei Nexus 6P است. یکی از دلائل کسب مجوز از سوی گوگل برای دیوایس‌های مختلف حذف تاخیر ایجاد شده بین حرکت‌های سر کاربر و واکنش نشان‌ دادن گوشی به این حرکت است چرا که در این حالت برای فائق آمدن بر این تاخیر نیاز است تا پردازنده،‌گرافیک و دیگر اجزای سخت‌افزاری گوشی سخت‌تر از حالت عادی کار کنند.

گوگل i/o 2016

گوگل در کنار معرفی Daydream یک طرح مرجع نیز برای عینک واقعیت مجازی ارائه کرده در آن کارایی بالا همراه با راحتی استفاده مد نظر قرار گرفته است. در این طرح که می‌‌توان آن را نسل دوم طرح مرجع کاغذی واقعیت مجازی گوگل موسوم به Cardboard نامید علاوه بر خود هدست یک ریموت کنترلر نیز در نظر گرفته شده که دارای دو دکمه و یک تاچ‌ پد قابل کلیک کردن در پایین است. ارائه نسخه تجاری Daydream به ماه‌های آینده در سال جاری موکول شده اما برنامه‌نویسان می‌‌توانند از همین ابتدا اقدام به ساخت برنامه برای این محیط کنند.

Google Home ابزاری به سبک Amazon Echo

Google Home یکی از سخت‌افزارهای معرفی شده از سوی گوگل در I/O 2016 بود که چه به لحاظ طراحی و چه از نظر امکانات شباهت نزدیکی با Amazon Echo دارد. این دیوایس که در نگاه اول یک اسپیکر بلوتوث به نظر می‌رسد در عمل بسیار هوشمندتر عمل می‌کند. Google Home مثل همتای آمازونی خود دستورات صوتی را دریافت می‌کند و در صورت نیاز پاسخ‌های مرتبط را به گوش کاربران می‌رساند. آنچه Google Home را از Amazon Echo‌ متمایز می‌سازد پشتیبانی آن از پروتکل Google Cast است که با کمک آن می‌توان با گوشی، تبلت یا لپ‌ـاپ به سادگی محتوای مورد نظر را به این دوایس منتقل کرد. در این حالت Google Home می‌تواند این محتوا را روی هر دیوایسی که دانگل Chrome Cast به آن متصل شده است پخش کند.

گوگل i/o 2016

این تنها وظایفی نیست که Google Home‌ بر عهده دارد و این دیوایس همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد کنترل برخی از دیوایس‌های خانه از جمله چراغ‌های روشنایی و ترموستات تنظیم گرما را نیز می‌تواند در دست بگیرد. این نوع کارایی این دیوایس می‌تواند طبیعتا در آینده با ارتقا روبرو شود. گوگل در توصیف صدای این اسپیکر به باس قدرتمند و اوج (صدای) واضح “strong bass and clear highs” اشاره کرده است. ارائه این دیوایس نیز به زمانی در سال جاری با قیمتی نامشخص موکول شده است.

برای Android N نام پیشنهاد دهید

همانند دو سال گذشته گذشته نام اختصاری M، L و N در نهایت نام اصلی سیستم‌عامل گوگل نیست و با اینکه از حالا حدس و گمان‌هایی در مورد نام اصلی این سیستم‌عامل زده شده است (از جمله Nougat) ظاهرا هنوز خود گوگل در تصمیمش برای نام‌گذاری این دیوایس مصمم نیست چرا که امروز اعلام شده که گوگل در پی یافتن بهترین عنوان برای نسخه هفتم اندروید یا سر نام N است.

گوگل i/o 2016

نکته جالب در این میان این است که کاربران می‌توانند اسمی را با سر نام N‌ پیشنهاد دهند که یک خوراکی یا شیرینی یا دسر نباشد. نام مورد نظر خود را می‌توانید از اینجا ثبت کنید. ویدئوی زیر این پروژه را بهتر توصیف می‌کند.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

منبع 5

منبع 6

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 228 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:42

ارسال شده در تاریخ: پنج شنبه, اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

با اینکه هنوز راه درازی تا اواخر تابستان و ابتدای پاییز سال جاری و زمانی که معمولا اپل آیفون‌های جدید خود را معرفی می‌کند در پی داریم اما مثل همیشه در این فاصله نچندان کوتاه اخبار و اطلاعات تایید نشده به اوج خود می‌رسند. در یکی از جدیدترین اطلاعات از این دست تصاویری منتسب به آیفون 7 منتشر شده که با وجود ساختگی بودن همگی بر مبنای واقعیت هستند.

این تصاویر که تاوسط وب‌سایت GSMArena منتشر شده‌اند به گفته این درگاه از یک منبع قابل اطمینان به دست آمده و تمامی اجزای گوشی بر طبق اطلاعات به دست آمده تا به امروز مرتب شده است. بدین‌ترتیب جایگاه دکمه‌‌ها، محل دوربین و تمامی دیگر اجزای دستگاه در محل درست خود قرار گرفته‌اند البته همانطور که این وب‌سایت نیز تاکید کرده است جنس بدنه و رنگ دستگاه می‌تواند در آینده دستخوش تغییر شود که این مورد نیز با توجه به شناخت از برند اپل چندان قابل تغییر به نظر نمی‌رسد.

تصاویر جدید منتسب به آیفون 7 اپل

از جمله موارد مشهود در این تصاویر یکی لمسی شدن دکمه Home زیر صفحه‌نمایش است که با توجه به مشکلاتی که این دکمه فیزیکی در گذشته و قبل از معرفی iPhone 5s ایجاد کرده بود این تغییر می‌تواند خوشایند تعبیر شود. حضور دو دریچه صدا در پایین دستگاه یکی دیگر از موارد قابل اشاره در این تصاویر است که از زمان معرفی iPhone 5s به این سو هیچگاه در آیفون‌های این شرکت دیده نشده بود و با اینکه در آیفون‌های 5s و قبل از آن تنها یکی از این دریچه‌ها به اسپیکر تعلق داشت می‌توان این انتظار و امیدواری را داشت که در iPhone 7 هردوی این دریچه‌ها در یک چینش استریو به اسپیکر و خروجی صدا تعلق داشته باشند.

تصاویر جدید منتسب به آیفون 7 اپل

از جمله دیگر شایعات منتشر شده در مورد نسل بعدی آیفون‌های اپل به حضور دوربین‌های دوگانه در بخش پشتی iPhone 7 Plus تعلق دارد که در کنار قابلیت ضد آب هنوز تاییدی برای آنها در دسترس قرار ندارد.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 181 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:42

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت آونگ که تا به امروز با کالاهای متنوعی در بخش حافظه و محصولات Adata و کالای شبکه شناخته می‌شد روز گذشته به صورت رسمی به عنوان نماینده شرکت بزرگ Tenda در ایران معرفی شد. Tenda که یکی از نام‌های معتبر در زمینه کالای شبکه در چین و دیگر کشورها به حساب می‌آید از این پس به صورت انجصاری توسط شرکت آونگ مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد.

مراسم معرفی آونگ به عنوان نماینده شرکت Tenda در ایران روز گذشته در محل هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور اصحاب رسانه و  خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و آنلاین برگزار شد. در این مراسم محمد علی میرلوحی مدیرعامل شرکت آونگ، بهرام شفق مدیر فروش آونگ و محمد آخرتی مدیر بازرگانی این برند در کنار Yu JinZhou مدیر فروش خاورمیانه و شمال آفریقای Tenda و Wei Liang مدیریت ارشد و vice president برند Tenda حضور داشتند و هریک به ارائه توضیحاتی در مورد این همکاری پرداختند.

در ابتدای مراسم محمد علی میر لوحی مدیرعامل شرکت آونگ تاریخچه‌ای از حضور برند تندا در بازارهای داخلی ارائه کرد. تندا از 4 سال پیش با همکاری شرکت‌های وردسان و نوین رایان وارد بازارهای کامپیوتر ایران شد و اینک این شرکت تصمیم گرفته است تا با همکاری آونگ حضور پر رنگ‌تری را در بازار ایران داشته باشد. تندا با همکاری با آونگ و با توجه به برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده پلن رو به رشد بیشتری را تجربه خواهد و به گفته مدیرعامل آونگ فصل جدیدی از همکاری با در کنار هم قرار گرفتن آونگ و تندا رقم خواهد خورد.

معرفی آونگ به عنوان نماینده رسمی تندا در ایران

میر لوحی ابراز امیدواری کرد که در این همکاری جدید جدیدترین و پیشرفته‌ترین کالاهای برند تندا وارد بازار ایران شده و سال 2016 فصل جدیدی برای این شرکت باشد. مدیرعامل آونگ از قصد این شرکت با در نظر گرفتن تیم تخصصی شبکه و 5 دفتر اختصاصی مارکتینگ از یک سو و رصد مداوم تحولات بازار از سوی دیگر برای تثبیت برند تندا در بازار داخلی خبر داد. میر لوحی از همکاری تمامی 10 دفتر خدمات پس از فروش آونگ با محصولات تندا سخن گفته و ابراز امیدواری کرد که با اضافه شدن Tenda به لیست برندهای آونگ در سال جاری تعداد دفاتر خدمات این شرکت به 14 عدد افزایش پیدا کند. یکی از سرویس‌های ویژه این دفاتر دریافت و ارسال رایگان قطعات بدون  تحمیل هزینه جداگانه‌ای به کاربران است. گارانتی محصولات تندا 3 ساله خواهد بود و به گفته مدیرعامل آونگ امید آن می‌رود که در آینده سهم بازار این برند در ایران به 30 درصد ارتقا پیدا کند.

معرفی آونگ به عنوان نماینده رسمی تندا در ایران

در ادامه این مراسم Wei Liang مدیریت ارشد و vice president برند Tenda ضمن اشاره به گسترده‌گی این برند در سرتاسر دنیا و انبارهای منطقه‌ای تندا در چهارگوشه دنیا از ایجاد این همکاری جدید با شرکت آونگ ابراز خرسندی کرد.

معرفی آونگ به عنوان نماینده رسمی تندا در ایران

در ادامه برنامه بهرام شفق مدیر فروش آونگ روند شرکت آونگ را با آغاز از برند Adata و بازار حافظه تا محصولات برق و توان با برند هانت-کی و دریافت نماینده انحصاری برند اندرومدیا در اکسسوری و لوازم جانبی و در نهایت معرفی به عنوان نماینده انحصاری برند Tenda در کالای شبکه را روندی مثبت و رو به رشد توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد که بدین‌ترتیب کاربران حرفه‌ای شبکه در سرتاسر کشور تحت پوشش جامع تندا و آونگ قرار بگیرند.  این مدیر آونگ، برند Tenda را به دلیل دارا بودن بالاترین سهم بازار در چین پس از TP Link با پتانسیل‌ترین برند جهانی برای ورود به بازار ایران توصیف کرد.

معرفی آونگ به عنوان نماینده رسمی تندا در ایران

Yu Jinzhou مدیر فروش خاورمیانه و شمال آفریقای Tenda آخرین سخنران این مراسم بود که بازار ایران را دارای پتانسیل و با آینده روشن برای برند تندا توصیف کرده و حضور تندا را در این بازار نوید بخش وارد شدن بهترین کالاها به ایران دانست. در پایان مراسم مدیران آونگ و تندا به پرسش‌های حاصران در سالن پاسخ گفتند.

معرفی آونگ به عنوان نماینده رسمی تندا در ایران

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 267 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:08

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت سونی امروز از جدیدترین اسمارت‌فون اندرویدی خود در رده میانی یا Mid-range با مشخصاتی رقابتی رونمایی کرد. XPERIA XA Ultra که به نوعی می‌توان آن را جایگزینی برای سری XPERIA C (که ظاهرا دیگر نباید منتظر مدل جدید آن بود!) یک فبلت بزرگ 6 اینچی است که از یک دوربین 16 مگاپیکسلی خاص در بخش جلویی و بالای صفحه‌نمایش بهره می‌برد. طراحی این گوشی به سری X نزدیک است.

XPERIA XA Ultra در برخی جنبه‌های خاص از دیگر گوشی‌های رده میانی به خصوص تولیدات خود شرکت سونی در سال‌های اخیر متمایز می‌شود. صفحه‌نمایش با حاشیه‌های جانبی اندک و فریم فلزی پیرامونی یکی از این موارد هستند اما آنچه که کاربران نهایی بیشتر مد نظر قرار می‌‌دهند صفحه‌‌نمایش بسیار بزرگ 6 اینچی دستگاه است که با وضوح وضوح 1080p هنوز از فشردگی مطلوب 367ppi سود می‌برد.

sony-unveiled-xperia-xa-with-16mp-autofocus-ois-selfi-camera-01

دوربین اصلی دستگاه 21.5 مگاپیکسل با برخورداری از اتوفوکوس سریع و دقیق Phase detection است که در فیلم‌برداری حداکثر به وضوح 1080/30p دست پیدا می‌کند. ویژگی تصویری اصلی این گوشی اما در دوربین جلوی آن نهفته است. این دوربین 16 مگاپیکسلی نه‌تنها دارای فوکوس خودکار است بلکه به سبک HTC 10 از لرزه‌گیر اپتیکال دست (OIS) نیز در آن استفاده شده است. این دوربین همانند دوربین اصلی دستگاه به یک فلش LED در کنار خود مجهز شده است.

معرفی رسمی سونی اکسپریا xa ultra

توان پردازشی مورد نیاز این گوشی از طریق چیپ‌ست MediaTek MT6755 Helio P10‌حاوی 8 هسته پردازشی 2 گیگاهرتزی ARM A53 تامین شده و از گرافیک 2 هسته‌ای Mali-T860MP2 استفاده می‌کند. حافظه رم دستگاه 3 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن نیز با کمک اسلات حافظه تا 200 گیگابایت امکان ارتقا دارد.  در گزینه‌های شاخص ارتباطی این گوشی می‌توان به LTE Cat.4 با سرعت نهایی 150Mbps و گزینه ارتباطی NFC اشاره کرد.

معرفی رسمی سونی اکسپریا xa ultra

باتری گوشی برخلاف انتظار و تصوری که ظاهر دستگاه در ذهن ایجاد می‌کند چندان حجیم به نظر نمی‌رسد اما سونی معتقد است که این باتری 2700mAh می‌تواند با یک بار شارژ تا 2 روز تامین‌کننده نیاز دستگاه باشد. XPERIA XA از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند اما شارژر آن را باید به صورت جداگانه تهیه کرد. سونی اکسپریا XA Ultra در رنگ‌های مشکی، سفید و لیمویی لایی (Lime Gold) در ماه جولای (اواسط تیرماه) با قیمتی هنوز نامشخص به بازار عرضه می‌شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:08

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

همانطور که انتظار آن می‌رفت و پیش از این نیز به صورت رسمی اعلام شده بود از این پس گوشی‌های موتورولای شرکت لنوو بدون ذکر نامی از موتورولا و تنها با نام Moto‌ عرضه خواهد شد. اولین نسل از این گوشی‌ها امروز با نام Moto G4 و Moto G4 Plus توسط شرکت لنوو معرفی شد. این دو گوشی هر دو به نوعی ادامه‌دهنده راه Moto G نسل سوم به حساب آمده و صفحه‌نمایش 5.5 اینچی FHD دارند.

این دو گوشی در نگاه اول تفاوت خاصی با یکدیگر ندارد و از لحاظ ابعاد و وزن نیز شرایط کاملا یکسانی را تجربه می‌کنند. هر دو گوشی یعنی Moto G4 Plus و Moto G4 دارای صفحه‌نمایش‌های 5.5 اینچی فول اچ‌دی هستند و باتری آنها نیز 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. تفاوت اول مابین این دو گوشی در حضور سنسور اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش Moto G4 Plus و غیبت آنها در Moto G4‌ است. در بخش پردازشی نیز هر دو گوشی دارای چیپ‌ست Snpadragon 617 حاوی 8 هسته ARM A53 (مرتب شده در دو دسته 4 عددی با فرکانس‌های متفاوت 1.5 و 1.2 گیگاهرتزی) هستند. حافظه رم در Moto G4 برابر 2 گیگابایت بوده و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. در Moto G4 Plus شرایط متفاوت است و سه گزینه شامل حافظه 16 گیگابایتی با 2 گیگابایت رم، حافظه 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم و حافظه 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است.

معرفی رسمی لنوو moto g4 و moto g4 plus

در بخش دوربین نیز تفاوت‌هایی دیده می‌شود جایی‌که Moto G4 دارای دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی است ولی Moto G4 Plus از دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین 16 مگاپیکسلی Moto G4 Plus از اتوفوکوس ترکیبی (لیزری و Phase detection) بهره می‌برد اما این ویژگی در Moto G4 معمولی دیده نمی‌شود.

معرفی رسمی لنوو moto g4 و moto g4 plus

یک تفاوت ظریف دیگر مابین این دو گوشی ارائه شارژر سریع تنها برای Moto G4 Plus است البته Moto G4 نیز از شارژ سریع پشتیبانی می‌‌کند اما برای استفاده از این ویژگی در این مدل باید اقدام به تهیه شارژر جداگانه کرد.

معرفی رسمی لنوو moto g4 و moto g4 plus

Moto G4 Plus که به صورت اختصاصی در آمازون هند عرضه می‌شود در نسخه پایه 16 گیگابایتی رقمی نزدیک به 200 دلار و در نسخه 32 گیگابایتی حوالی 225 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:08

ایرانسل منتظر آغاز عملیاتی شدن ترابردپذیری است

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور تمامی مراحل راه‌اندازی طرح ترابردپذیری شماره‌های همراه را در شبکه خود در سراسر کشور با موفقیت به اتمام رسانده و منتظر انجام هماهنگی‌های لازم با سایر اپراتورهای تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای راه‌اندازی همزمان این طرح در کل شبکه و در سراسر کشور است.

Sponsored

ایرانسل پس از پشت سر گذاشتن تمامی مراحل راه‌اندازی طرح ترابردپذیری شماره‌های همراه، آماده اجرایی شدن این طرح از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. ترابردپذیری شماره تلفن همراه یا (MNP (Mobile Number Portability، فرایندی است که مشترک تلفن همراه می‌تواند با حفظ شماره تلفن همراه خود، از یک خدمات دهنده تلفن همراه به خدمات دهنده دیگر کوچ کند. این فناوری قدمتی بیش از ۱۵ سال دارد و هم اکنون در بیش از 70 کشور در دنیا به بهره‌برداری رسیده است.

پیش از این سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اپراتورهای تلفن همراه را ملزم به ارائه این خدمت کرده و اجرای ترابردپذیری را شرط ارائه پروانه نسل‌های سوم و بالاتر به اپراتورها قرار داده بود. در همین راستا روز اول شهریور ۹۴ طی مراسمی تفاهم‌نامه طرح ترابردپذیری شماره تلفن همراه به امضای مدیران عامل اپراتورها رسید.

ایرانسل در آستانه 27 اردیبهشت ماه 1395 (روز جهانی مخابرات) آماده اجرایی شدن این طرح سراسری با روش ACQ/OR است تا مشترکان تمامی اپراتورها بتوانند پس از ممانعت‌های چندین ساله، از حق انتخاب،کیفیت، قیمت و تجربه بهتری بهره‌مند شوند.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:48

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

طبق یک رسم نانوشته در سال‌های اخیر معمولا در طی ماه‌های منتهای به معرفی یک آیفون تصاویر متعددی از این گوشی و جعبه مختویات آن منتشر می‌شود و در این میان آیفون 7 نیز مستثنی نیست. به تازگی تصاویری از خود این گوشی همراه با جعبه منتسب به آن منتشر شده که از خلال آن در صورت صحت تصویر می‌توان به اطلاعات جالبی دست یافت.

در تصاویر منتسب به این گوشی که پیش از این منتشر شده بود سایز یکسانی نسبت به آیفون 6s مشاهده می‌شد و طراحی خطوط آنتن در پشت گوشی نیز با تغییر روبرو شده بود امری که در تصاویر امروز نیز به نوعی تکرار شده است. نکته جالب در این میان حضور تنها یک دوربین در پشت گوشی است و ظاهرا ترکیب دو دوربین (در صورتی که به واقعیت بپیوندد) برای نسخه بزرگ‌تر و Plus در نظر گرفته شده است. رنگ گوشی نیز به طلایی کامل گرایش دارد که در صورت درست بودن تصویر رنگ تازه‌ای برای گوشی‌های آیفون به حساب می‌آید.

ارائه تصاویر منتسب به آیفون 7 و جعبه آن

در تصویر نچندان با کیفیت دیگر آنچه جعبه گوشی آیفون 7 خوانده می‌شود به چشم می‌آید که با وجود واضح نبودن همچنان می‌توان به وضوح عبارت iPhone 7 Rose Gold 64GB را روی آن مشاهده کرد در صورتی که فرض کنیم این نسخه بیسک و پایه دستگاه است می‌توان امیدوار بود که در نسل بعدی آیفون‌های اپل نسخه 16 گیگابایتی دستگاه جای خود را به ورژن  64 گیگایتی بدهد.

ارائه تصاویر منتسب به آیفون 7 و جعبه آن

منبع 1

منبع 2

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 220 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:48

ارسال شده در تاریخ: شنبه, اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت چینی شائومی نه‌تنها در زمینه تولید اسمارت‌فون‌های اندرویدی رقیبی سرسخت برای تمامی دیگر برندهای چینی با کیفیت این رده است بلکه در کلاس لوازم جانبی نیز حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد این شرکت امروز از نسل جدید دوربین ورزشی یا اکشن کمرای خود رونمایی کرد که YI 4K نام دارد و همانطور که از نام آن مشخص است از فیلم‌برداری با وضوح 4K پشتیبانی می‌کند.

YI 4K در حالی به حوزه اختصاصی GoPro پای می‌‌گذارد که پیش از این بخت خود را در این بازار با مدل قبلی این خانواده یعنی YI Action Camera آزموده و اینک با اطمینان بیشتری در پی جلب کاربران تازه در این کلاس است. YI 4K دارای سنسور سونی IMX377 با وضوح 12 مگاپیکسل است که علاوه بر عکاسی از فیلم‌برداری 4K نیز پشتیبانی می‌کند. لنز 7 المانی این مجموعه دارای میدان دید گسترده 155 درجه‌ای بوده و از گشودگی دیافراگم f/2.8 برخوردار است. حذف لرزش‌های وارده به دوربین که در دیوایس‌های این کلاس امری کاملا حیاتی محسوب می‌شود در YI 4K با کمک ژیروسکوپ 6 محوره و به صورت دیجیتالی انجام می‌شود.

معرفی دوربین xiaomi yi 4k

در بخش ارتباطی این دوربین از بلونوث نسخه 4.0 و وای‌فای با پشتیبانی از هر دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز در نظر گرفته شده و باتری 1400 میلی آمپر ساعتی می‌تواند در حین برداشت ویدئوی 4K تا 2 ساعت دوام داشته باشد. در پشت دستگاه از یک صفحه‌نمایش 2.19 اینچی استفاده شده که برای یک اکشن کمرا انداره نسبتا مناسبی دارد.

معرفی دوربین xiaomi yi 4k

علاوه بر 4K با 30 فریم در ثانیه این دوربین می‌‌تواند با وضوح 2.5K با 30 فریم، 1440p با 60 فریم، فول اچ‌دی با 120 فریم و 720p با 240 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. امکان برداشت ویدئوی تایم-لپس نیز برای این مدل با زمان‌های تاخیر از 0.5 تا 60 ثانیه در نظر گرفته شده است.

معرفی دوربین xiaomi yi 4k

این دوربین در رنگ‌های مشکی، سفید و رز-گلذ با قیمت 1199 یوان (معادل 184 دلار آمریکا) به بازار چین عرضه شده است.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:16

ارسال شده در تاریخ: شنبه, اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

در اوائل سال جاری میلادی و زمانی که تمامی نگاه‌ها در نمایشگاه MWC 2016 به پرچمداران جدید Galaxy S7 و Galaxy S7 edge سامسونگ دوخته شده بود این شرکت در غرفه محصولات خود دیوایس‌های کوچک‌تری را نیز به نمایش گذاشت که دستبند هوشمند Charm یکی از آنهاست. این دستبند که در امکانات رویکردی همچون Mi Band شائومی دارد به زودی در اکثر بازارها در دسترس قرار می‌گیرد.

با اینکه سامسونگ در زمان معرفی Charm از آن با عنوان نوع جدیدی از پوشیدنی‌ها (A New Type of Wearable) یاد کرد اما این دستبند از هر لحاظ شباهت کاملی با موفق‌ترین نوع این گونه یعنی Mi Band از شائومی دارد. فروش بالا و محبوبیت این دستبند بسیر ارزان‌قیمت سامسونگ را نیز به خضور در این عرصه ترغیب کرد و Charm حاصل این ترغیب شدن است. این دستبند که در نمایشگاه MWC 2016 دو نوع گرد و چهارگوش آن به نمایش گذاشته شد تنها دارای LED برای مطلع ساختن کاربر از نوتیفیکیشن‌های گوشی بوده و با بلوتوث کم مصرف (LE) با گوشی موبایل در ارتباط خواهد بود. در بخش نرم‌افزاری نیز به جز اپلیکیشن اختصاصی Charm از دیتای دستبند در برنامه S Health سامسونگ نیز می‌توان بهره برد. این دستبند با باتری 17mAh به گفته شرکت سازنده تا 18 روز با یک بار شارژ دوام دارد.

معرفی بازارهای ارائه دهنده دستبند charm سامسونگ

اطلاعاتی که امروز از این دیوایس منتشر شده به حضور قریب‌الوقوع آن در بازارهای جهانی اشاره دارد. به گفته سامسونگ Charm هم‌اینک در کره‌جنوبی، ایتالیا، فرانسه و روسیه در دسترس قرار دارد و به زودی در برخی بازارهای منتخب نیز عرضه می‌شود. با اینکه سامسونگ صراحتا در این مورد اطلاعاتی منتشر نکرده اما با توجه به تصاویر ازائه شده از سوی این برند برای این دستبند ظاهرا نباید منتظر نسخه چهارگوش دستگاه باشیم چرا که تمامی دستبندهای حاضر در تصویر دایره‌ای هستند.

معرفی بازارهای ارائه دهنده دستبند charm سامسونگ

این دیوایس با اندرویدهای 4.4 به بالا و اپلیکیشن‌های S Health نسخه 4.6 به بالا هماهنگ بوده و در رنگ‌های طلایی، مشکی و صورتی عرضه می‌شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:16

ارسال شده در تاریخ: شنبه, اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

معرفی سری X در محصولات موبایلی شرکت سونی با اینکه بسیاری از طرفداران این برند را بر سر ذوق آورد یک پیامد نچندان با اهمیت یعنی حذف سری Z را به همراه داشت اینک ظاهرا مشخص شده که سری Z تنها قربانی تولد سری X نبوده و از این پس نباید به انتظار معرفی شدن گوشی‌های میانی خوش‌قیمت سری M و اسمارت‌فون‌های سلفی سری C بایستیم.

اطلاعات جدید در این مورد از یک اسلاید پرزنتیشن سونی به بیرون درز پیدا کرده است که در آن به سادگی تمامی گوشی‌های آینده این برند را از جمله پرچمداران را می‌توان مشاهده کرد. نکته بسیار جالب در این میان این است که تمامی گوشی‌های این برند حداقل تا سال 2018 طبق اطلاعات به دست آمده در سری X قرار دارند و دیگر سری‌های احتمالا به دست فراموشی سپرده خواهند شد.

اطلاعاتی در مورد حذف سری m و c در محصولات موبایل سونی

نکته جالب دیگر به حضور X در تمامی تبلیغ‌های این برند در آینده اشاره دارد که اهمیت این خانواده را برای سونی روشن می‌سازد.

اطلاعاتی در مورد حذف سری m و c در محصولات موبایل سونی

نگفته پیداست که هیچ یک از موارد گفته شده هنوز به صورت رسمی یا غیر رسمی توسط سونی تایید یا رد نشده‌اند بنابراین تا موضع‌گیری رسمی این شرکت همچنان در مورد صحت و سقم این اطلاعات باید به دیده تردید نگریست.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:16

ارسال شده در تاریخ: پنج شنبه, اردیبهشت ۲۳ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

تبلت‌های Galaxy Tab A سامسونگ در ابتدای سال گذشته میلادی با مدل‌های Tab A 8.0 و Tab A 9.7 پای در عرصه وجود گذاشتند این مدل‌ها در ادامه با مدل مجهز به قلم به نام Galaxy Tab A & S Pen تکمیل شدند و امسال نیز Galaxy Tab A 7 2016 به لیست این خانواده افزوده شد. جدیدترین نحصول این رده Galaxy Tab A 10.1 2016 نام دارد که بزرگ‌تر بوده و مشخصات نسبتا بهتری دارد.

صفحه‌نمایش این مدل یک نمونه 10.1 اینچی است که در بین دیگر مدل‌های این سری بزرگ‌ترین سایز به حساب می‌آید علاوه بر سایز، وضوح این صفحه‌‌نمایش نیز ارتقا یافته و به فول اچ‌دی یا 1920×1200 پیکسل افزایش پیدا کرده است که فشردگی را به حوالی 224ppi می‌رساند. در بخش پردازشی دستگاه از چیپ‌ست Exynos 7870 حاوی 8 هسته 1.6 گیگاهرتزی ARM A53 همراه با گرافیک دو هسته‌ای Mali-T830 MP2 استفاده شده و 2 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی 16 گیگابایتی این تبلت به کمک کارت حافظه تا 200 گیگابایت قابل ارتقا است که البته به لطف پشتیانی از استاندارد SDXC می‌تواند از کارت حافظه جدیدا معرفی شده 256 گیگابایتی سامسونگ نیز بهره ببرد.

دوربین اصلی این تبلت یک نمونه 8 مگاپیکسلی اتوفوکوس با گشودگی دیافراگم f/1.9 است که از فیلم‌برداری 1080/30p پشتیبانی می‌کند. دوربین دوم نیز به سادگی 2 مگاپیکسلی ست و نکته خاصی در آن دیده نمی‌شود. Galaxy Tab A 10.1 2016 با سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشملو ارائه شده و در بخش ارتباطی آن وای‌فای ac و بلوتوث نسخه 4.2 حضور دارند. این تبلت در دو نسخه ارائه می‌شود که نسخه دارای سیم‌کارت آن با کد نام T585 از LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد ولی مدل دیگر یعنی T580 تنها به وای‌فای برای اتصال به شبکه متکی است.

معرفی تبلت جدید سامسونگ galaxy tab a 10.1 2016

این تبلت 525 گرمی که 8.2 میلیمتر ضخامت دارد دارای یک باتری 7300 میلی آمپر ساعتی است که ظرفیت به نسبت بالایی به حساب می‌آید. نسخه وای‌فای دستگاه قرار است با قیمت 289 یورو و نسخه LTE آن با رقم 349 یورو به بازار ارائه شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:24

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, اردیبهشت ۲۲ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت هواوی از جدیدترین دستاورد خود در برند honor رونمایی کرد. این گوشی پرچمدار که honor V8 نامیده می‌شود یکی از بزرگ‌ترین اسمارت‌فون‌های هواوی بوده و در بخش پشتی آن به سبک Huawei P9 از دو دوربین استفاده شده است. شباهت‌های دیگری نیز مابین این مدل و P9‌ وجود دارد و البته همچون همیشه قیمت مناسب‌تری را نیز نسبت به گوشی‌های معمول هواوی ارائه می‌کند.

اولین نکته جالب در مورد honor V8 به صفحه‌نمایش آن تعلق دارد. این جذابیت نه فقط به علت سایز 5.7 اینچی آن است بلکه به دلیل ارائه شدن آن در دو وضوح فول اچ‌دی و QHD است که این آخری بالاخره پس از مدت‌ها در یک گوشی هواوی دیده می‌شود چندی پیش هواوی با کنار گذاشتن سخنان پیشین خود در مورد بی‌مورد بودن اسمارت‌فون‌های دارای رزولوشن QHD و بالاتر از حضور قریب‌الوقوع آن در گوشی‌های این شرکت به دلیل مسئله واقعیت مجاری خبر داده بود. این قول اینک به حقیقت پیوسته و کاربران علاقه‌مند به رزولوشن بالاتر می‌توانند V8 را با پنل QHD نیز تهیه کنند. هر دو گوشی البته از پنل IPS و شیشه با کناره‌های خمیده (موسوم به 2.5D) بهره می‌برند.

معرفی رسمی هواوی honor v8

دیگر جذابیت V8 در بخش پردازشی آن قرار دارد که همانند گوشی‌های پیشرفته این برند از چیپ‌ست Kirin 950 حاوی 4 هسته ARM A72 و 4 هسته ARM A53 بهره می‌برد. رم این گوشی در هر دو نسخه فول اچ‌دی و QHD، برابر 4 گیگابایت است اما در نسخه با وضوح بالاتر صفحه‌نمایش از 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و در نسخه 1080p از 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. هر دو گوشی می‌توانند این حافظه را تا 128 گیگابایت دیگر از طریق اسلات کارت حافظه ارتقا دهند البته در این حالت از بین کارت حافظه یا سیم‌کارت دوم باید یکی را انتخاب کرد.

معرفی رسمی هواوی honor v8

پشت گوشی از دو دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده که با وجود آنکه 12 مگاپیکسلی بودن آنها، f/2.2 دیافراگم لنز و اندازه پیکسل 1.25 میکرونی خبر از یکسان بودن این دو دوربین نسبت به دوربین‌های حاضر در P9 می‌دهد اما این بار از لیبل Leica که در P9 حضور داشت در این دوربین خبری نیست. این ترکیب همچون سلف خود عکاسی سیاه و سفید و رنگی را همزمان در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد. حداکثر وضوح فیلم‌برداری این مجموع همچنان به 1080/60p محدود است. دوربین جلو نیز درست همانند P9 یک نمونه 8 مگاپیکسلی با f/2.4 و فیلم‌برداری 1080/30p خواهد بود.

معرفی رسمی هواوی honor v8

این گوشی 7.75 میلیمتری تنها اندکی از P9 ضخیم‌تر به نظر می‌رسد اما وزن 170 گرمی آن 26 گرم سنگین است که این با  توجه به ارتقا 0.5 اینچی اندازه صفحه‌نمایش طبیعی خواهد بود. دیگر گزینه‌های شایسته توجه در این مدل شامل USB Type-C، وای‌فای ac، سنسور اثر انگشت در بخش پشتی، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی و حضور NFC در نسخه 64 گیگابایتی دستگاه است. این گوشی در دسه رنگ نقره‌ای، طلایی و رز-گلد با قیمتی در حدود 350 تا 439 دلار برای نسخه‌های مختلف به بازار چین ارائه شده است.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:54

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, اردیبهشت ۲۲ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

نزدیک به یک سال پیش شرکت سن‌دیسک موفق به ساختن اولین کارت حافظه microSD‌ جهان با ظرفیت فوق‌العاده 200 گیگابایت شد یک سال پش از آن اینک نوبت به سامسونگ رسیده تا در این زمینه عرض اندام کند. این شرکت از حجیم‌ترین کارت حافظه microSD دنیا با شرفیت 256 گیگابایت رونمایی کرد که در زمینه سرعت نیز حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد و البته قیمت آن بسیار بالاست.

این کارت 256 گیگابایتی از نوع UHS-I کلاس 10 بوده و با فناوری V-NAND پیشرفته ساخته شده است که امکان دستیابی به سرعت 95MB/s در خواندن و 90MB/s در نوشتن را خواهد داشت. به گفته سامسونگ این کارت توانایی ذخیره 12 ساعت ویدئوی 4K، تا 33 ساعت ویدئوی 1080p و تا 46 ساعت ویدئوی 720p را دارد که برای اسمارت‌فون‌های پیشرفته امروزی با دوربین‌های با کیفیت خبر بسیار خوبی محسوب می‌شود. در بخش امنیت داده‌ها این کار با پشتیبانی از استاندارد IP x7 نه‌تنها ضد آب است بلکه در مقابل مغناطیس، اشعه ایکس و حرارت محیط نیز مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

رونمایی از کارت حافظه microsd با ظرفیت 256 گیگابایت توسط سامسونگ

اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این کارت در چه گوشی‌های موبایلی قابل استفاده است. به طور کلی تمامی اسمارت‌فون‌هایی که از استاندارد SD XC پشتیبانی می‌کنند و در مقابل حداکثر ظرفیت قابل ارتقا کارت حافظه آنها عددی بیشتر از 32 گیگابایت (64، 128 یا 200 گیگابایت) نوشته شده است می‌توانند از این کارت حافظه استفاده کنند اگر ترغیب شده‌اید که این کارت را تهیه کنید باید اطلاع داشته باشید که این کارت microSD چندان نیز ارزان نیست و زمانی که ماه آینده در بیش از 50 کشور جهان در دسترس قرار می‌گیرد، با 10 سال وارانتی 249.99 دلار قیمت خواهد داشت!

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:54

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, اردیبهشت ۲۲ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

honor V8 تنها دیوایس معرفی شده توسط هواوی در رویداد جداگانه این برند در چین نبود. این شرکت از یک دستبند با ظاهر جذاب با نام Honor Band A1 نیز رونمایی کرد که نه‌‌تنها از لحاظ ظاهری بلکه در بحث عملکرد و به خصوص قیمت نیز خط و نشان‌های پر رنگی را برای رقبای خود کشیده است. این دستبند در دو جنس تولید می‌شود و البته صفحه‌‌نمایش و امکاناتی در سطح اسمارت‌واچ‌ها ندارد.

همانطور که به راحتی می‌توان حدس زد مهم‌ترین کارکرد این دستبند ثبت فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی کاربران از جمله تعداد گام‌های پیموده شده، مسافت پیاده‌روی یا دوندگی، میزان کالری سوخته شده و کیفیت خواب کاربران (که این آخری در چرت‌های کوتاه‌ نیز به گفته شرکت سازنده به خوبی عمل می‌کند) است. تا اینجای کار تفاوت خاصی در عملکرد Honor Band A1 نسبت به دیگر رقبا وجود ندارد اما یک عامل برتری در این میان به حضور سنسور UV در این مدل تعلق دارد که البته نمونه آن را پیش از این در دستبند Microsoft Band 2 دیده بودیم. این سنسور با سنجش اشعه ماوراء بنفش می‌تواند ضد آفتاب مناسب را به کاربران توصیه کند.

معرفی رسمی دستبند هوشمند huawei honor band a1

این البته اوج هوشمندی این دستبند نیست و با دارا بودن یک LED می‌تواند شما را از تماس یا پیام وارده آگاه سازد و همچنین ویبره نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این دستبند که از طریق بلوتوث به گوشی اندرویدی یا iOS متصل می‌شود دارای یک باتری 70mAh بوده که به گفته هواوی می‌تواند تا 28 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را در حالت Stand-by تامین کند. برای شارژ دستگاه نیز یک پورت معمول microUSB در نظر گرفته شده است.

معرفی رسمی دستبند هوشمند huawei honor band a1

این دستبند که در 8 رنگ (تصاویر بالا) تولید می‌شود از جنس فلز بوده و بند آن از دو جنس سیلیکون یا چرم قابل انتخاب کردن است.

معرفی رسمی دستبند هوشمند huawei honor band a1

اگر فکر می‌‌کنید در حال نگاه کردن به جنسی لوکس و گران‌قیمت هستید باید بگوییم که اشتباه می‌کنید چرا که جنس چرم این دستبند تنها حوالی 30 دلار قیمت دارد و اگر با جنس سیلیکون مشکلی ندارید قیمت به نصف یعنی حوالی 15 دلار کاهش پیدا می‌کند! Huawei Honor Band A1 قرار است از دو هفته دیگر یعنی 25 ماه می (5 خرداد 1395) به بازار چین عرضه شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:54

موبایل ایسوس و هواوی از این پس فقط با خدمات “حامی”

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

صبح امروز در یک نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه،‌ شرکت خدمات و سرویس “حامی” به صورت رسمی آغاز فعالیت خود در حوزه IT و موبایل ایران جهت ارائه سرویس و خدمات به برندهای موبایل را اعلام کرد. شرکت “حامی” که هیچ‌گونه فعالیتی در مراحل توزیع و فروش کالا ندارد در حال حاضر در بخش موبایل دو برند موبایل ایسوس و هواوی را زیر چتر حمایتی خود قرار داده است.

در این مراسم که در محل هتل لاله تهران برگزار شد رامین سلطانی فر مدیرعامل شرکت “حامی” در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از حضور همکاران رسانه‌ای، همکاری متقابل در این عرصه را عاملی برای موفقیت قلمداد کرد. سلطانی فر شرکت حامی را اولیت شرکت کاملا مستقل در حوزه سرویس و خدمات در ایران قلمداد کرد و فلسفه وجودی شرکت حامی را پر کردن خلاء سرویس و خدمات در ایران که به دلیل نبود ارتباط فی‌مابین کمپانی‌های فعال جهانی و شرکت‌های داخلی ایجاد شده است دانست. در این شرایط به واسطه تغییر فضای سیاسی-تجاری-اقتصادی این شرکت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات پیشین و برطرف کردن موانع موجود به کار خواهد بست.

نشست خبری گروه حامی

از نگاه مدیرعامل مسئله سرویس و خدمات عمدتا به عنوان مرکز هزینه و عاملی برای افزایش هزینه‌ در شرکت‌های مختلف دیده می‌شود اما در عمل در صورت پرداختن به مسئله سرویس و خدمات این قسمت‌ها می‌توانند خود به یک ارزش افزوده تاثیرگذار تبدیل شوند. شرکت حامی قصد دارد با ارائه بهترین و سریع‌ترین خدمات و تعمیرات تحصصی با استفاده از بهترین قطعات،‌استاندارد جدیدی در زمینه خدمات پس از فروش در کشور تعریف کند. سلطانی فر ضمن اشاره به حضور سرمایه‌گذار خارجی نقش این سرمایه‌گذار را تنها تامین نقدینگی و تامین مالی این مجموعه ندانست بلکه دانش و تجربه و تخصص در سطح بین‌المللی آن را در سطح مهم‌تری ارزیابی کرد. بدین‌ترتیب حامی برای ارائه خدمات بهتر تنها به گزینه‌های داخلی تکیه نکرده است.

نشست خبری گروه حامی

شرکت‌های طرف قرارداد حامی در فاز نخست شامل بخش موبایل شرکت ایسوس و هواوی بوده و از این پس تمامی خدمات و سرویس‌های این دو برند صرفا از طریق شرکت حامی صورت می‌پذیرد. حامی در حال حضور دارای سه دفتر فعال و نیمه فعال حامی است و در اصفهان و تبریز نیز نمایندگی‌های این برند حضور دارند جدا از این دفاتر 245 مرکز جمع‌آوری قطعه و 150 واحد فعال در سطح کشور برای این برند در نظر گرفته شده و قرار است در آینده نزدیک با توسعه برندهای طرف قرارداد شبکه خدمات و سرویس این برند با رشد روبرو شود.

نشست خبری گروه حامی

مدیرعامل شرکت حامی در پایان سخنان خود از اعلام آمادگی این شرکت به تولیدکنندگان بین‌المللی جهت ارائه بهترین سرویس خبر داد. در پایان این جلسه مدیرعامل حامی به پرسش‌های حاضرین در مراسم پاسخ گفت.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 257 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:31

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت شائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان اسمارت‌فون‌های اندرویدی در چین امروز از جدیدترین پرچمدار خود در بازار این کشور رونمایی کرد. Xiaomi Mi Max همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد دارای یک صفحه‌»مایش بزرگ است این صفحه‌‌نمایش البته اندکی از حد متعارف بزرگ‌تر بوده و 6.44 اینچ قطر دارد. ارائه با حافظه داخلی بالا یکی دیگر از مشخصات مهم این گوشی است.

Mi Max دارای بدنه‌ای تمام فلزی و یک پارچه است و با ارتفاع 173.1 میلیمتری و عرض 88.3 میلیمتری دیوایس کوچکی به حساب نمی‌آید. در زمینه وزن نیز با 203 گرم نگفته پیداست که از اسمارت‌فون‌های معمول وزن بیشتری دارد. صفحه‌نمایش 6.44 اینچی این گوشی البته تنها دارای وضوح فول اچ‌دی یا 1920×1080 پیکسل است که البته همچنان با حفظ فشردگی در رقم 342ppi کیفیت مناسبی را ارائه خواهد کرد. پوشش این صفحه‌نمایش از نوع شیشه Gorilla Glass 4 است و با فناوری ساخت IPS TFT LCD نیز ساخته می‌شود.

معرفی شائومی mi max

Mi Max در 3 ورژن مختلف ساخته می‌شود که بالاترین نسخه آن دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (تا 200 گیگابایت) است. نسخه میانی 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و بالاخره ارزان‌ترین مدل تنها ! دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و 3 گیگابایت رم دارد. از میان این سه ورژن نسخه 128 و 64 گیگابایتی از چیپ‌ست Snpadragon 652 بهره می‌برند و مدل 32 گیگابایتی دارای Snpadragon 650 است تفاوت این دو چیپ‌ست را باید در حضور دو هسته اضافی ARM A72 در پروسسور 8 هسته‌ای Snapdragon 652 جست‌وجو کرد در حالی که Snapdragon 650 یک چیپ‌ست 6 هسته‌ای است. البته هردوی این پروسسورها از گرافیک جدید و پیشرفته Adreno 510 بهره می‌برند که مشکلی در ایجاد وضوح 1080p برای صفحه‌نمایش ندارد.

معرفی شائومی mi max

هر سه ورژن این مدل دارای دوربین 16 مگاپیکسلی با دو فلش LED بوده و وضوح دوربین دوم آنها نیز 5 مگاپیکسل با میدان دید 85 درجه‌ای است. اسکنر اثر انگشت در این مدل در پشت گوشی قرار دارد که ارگونومی به نسبت بالاتری در مقایسه با مدل‌های دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش ارائه می‌دهد. کاربران این مدل باید بین دو گزینه دو سیم‌کارت همزمان یا کارت حافظه یکی را انتخاب کنند چرا که سیم‌کارت دوم و کارت حافظه اسلات مشترکی را به خود اختصاص می‌دهند. باتری دستگاه 4850mAh ظرفیت دارد و به گفته شرکت سازنده 83 درصد ظرفیت خود را تنها در 20 دقیقه اول شارژ به دست می‌آورد.

معرفی شائومی mi max

این گوشی با اندروید 6 مارشملو ارائه می‌شود و ارزان‌ترین مدل آن یعنی نسخه 32 گیگابایتی تنها حدود 230 دلار، نسخه 64 گیگابایتی در حدود 260 دلار و نسخه 128 گیگابایتی برابر با 300 دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی در حال حاضر تنها در چین عرضه شده و به احتمال فراوان در صورت ارائه آن به بازارهای خارج از چین اندکی قیمت آن با ارتقا همراه می‌شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:31

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, اردیبهشت ۲۰ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت انویدیا یکی از دو غول سازنده گرافیک‌های کامپیوتری امروز از پیشرفته‌ترین دستاوردهای خود در این زمینه رونمایی کرد. Nvidia GTX 1080 همراه با مدل ضعیف‌تر Nvidia GTX 1070 نام این دو گرافیک هستند که علاوه بر مشخصات بسیار مناسب در یک نکته مهم یعنی معماری ساخت نیز با بهبود روبرو شده و این بار با معماری جدید Pascal این برند به بازار عرضه خواهند شد.

در این دو گرافیک از معماری Pascal مبتنی بر فرایند 16 نانومتری FinFET استفاده شده که آن را در مقایسه با معماری Maxwell پیشین تا 3 برابر کارآمدتر می‌سازد. کوچک‌تر شدن این مجموعه با وجود برخورداری از 7.2 میلیارد ترانسیستور دیگر نکته حائز اهمیت در این میان است.

معرفی کارت های گرافیک پرچمدار انویدیا 1080 و انویدا 1070

مدل پیشرفته‌تر این دوگانه، GTX 1080 از 2560 هسته CUDA بهره می‌برد که در مقایسه با 2048 هسته حاضر در مدل 980 یعنی پرچمدار قبلی اتویدیا ارتقا قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده است. فرکانس کاری این کارت 1607 مگاهرتز است که با کلاک آن تا 1733 مگاهرتز نیز قابل افزایش خواهد بود. این مجموعه با ویژگی GPU Boost 3.0 امکان اورکلاک را نیز در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد.

معرفی کارت های گرافیک پرچمدار انویدیا 1080 و انویدا 1070

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات صورت پذیرفته در این کارت در بخش حافظه آن اتفاق افتاده که با حضور 8 گیگابایت حافظه GDDR5X و باس 256 بیتی شرایط فوق‌العاده‌ای در آن به چشم می‌خورد به طوری که پهنای باند حافظه در آن نسبت به GDDR5های معمولی با ارتقا روبرو شده و اینک به 320GB/s می‌رسد.

معرفی کارت های گرافیک پرچمدار انویدیا 1080 و انویدا 1070

در بخش مصرف انرژی و اتلاف حرارتی نسبت به GTX 980 یعنی پرچمدار قبلی نزدیک به 15 وات رقم بیشتری مشاهده می‌شود و اتلاف حرارتی اینک به 180 وات می‌رسد این رقم با اینکه در نگاه اول زیاد به نظر می‌رسد اما در عمل هزینه کردن برای آن کاملا ارزش خواهد داشت چرا که GTX 1080 نسبت به Titan X از 20 تا 25 درصد سریع‌تر بوده و مقایسه آن با GTX 980 نیز 65 درصد سرعت بالاتری را ارائه می‌دهد. تغییر طراحی، زاویه‌دار شدن کارت در تمامی قسمت‌ها، استفاده از خنک‌کننده تبخیری جدید، 3 عدد DisplayPort 1.2 و یک پورت HDMI و یک پورت DVi-D سایر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند. این کارت از پل SLi جدید GTS SLI HB که سرعت انتقالداده را دو برابر می‌کند پشتیبانی کرده و برق آن نیز توسط یک کانکتور تکی 8 پین تامین می‌شود.

معرفی کارت های گرافیک پرچمدار انویدیا 1080 و انویدا 1070

مدل GTX 1070 به نسبت امکانات کمتری را نسبت به 1080 ارائه می‌کند. در این مدل از هسته‌های CUDA کمتری استفاده شده و از حافظه GDDR5X نیز در آن خبری نیست. طبق ادعای انویدیا در کارت 1070 از پردازش 6.5 ترافلاپ پشتیبانی می‌شود در حالی‌که این رقم در کارت پرچمدار 1080 به 9 ترافلاپ می‌رسد البته همچنان در این مدل همچنان از پروسس 16 نانومتری و 7.2 میلیارد ترانسیستور استفاده شده است.

معرفی کارت های گرافیک پرچمدار انویدیا 1080 و انویدا 1070

کارت گرافیک Nvidia GTX 1080 با دیزاین اصلی (reference design) از 27 می (7 خرداد 1395) قرار است با قیمت 699 دلار برای OEM‌های مختلف از جمله خود انویدیا ارائه شود و نسخه کاستوم تغییر یافته توسط OEMهای این کارت نیز با قیمت 599 دلار ارائه می‌شود. این دو قسمت برای کارت ضعیف‌تر Nvidia GTX 1070 که در دهم ماه ژوئن (21 خرداد 1395) به ترتیب 499 و 379 دلار خواهد بود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:40

ارائه 10 بسته طولانی‌مدت اینترنت همراه ایرانسل

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, اردیبهشت ۲۰ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این بسته‌ها شامل بسته‌های سه ماهه، شش ماهه و یک ساله است. برخی از این بسته‌ها به صورت 24 ساعته و در تمام ساعات شبانه‌روز قابل استفاده‌اند، در حالی که استفاده از برخی دیگر از این بسته‌‌ها به صورت روزانه+شبانه(2 تا 8 صبح) امکان‌پذیر است، به این صورت که حجم شبانه بسته، صرفا از ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده است.

Sponsored

بر اساس این گزارش، بسته‌های سه ماهه شامل بسته 6+6 گیگابایتی 30هزارتومانی، بسته 12+12 گیگابایتی 50هزار تومانی و بسته 18+18 گیگابایتی 70هزار تومانی است.

همچنین بسته‌های شش ماهه شامل بسته 12+12 گیگابایتی 55هزار تومانی، بسته 24+24 گیگابایتی 90هزار تومانی و بسته 36+36 گیگابایتی 110هزار تومانی است.

علاوه بر این، بسته‌های یک ساله جدید ایرانسل نیز شامل بسته 12+12 گیگابایتی 60هزار تومانی، بسته 24 گیگابایتی 75هزار تومانی، بسته 48 گیگابایتی 120هزار تومانی و بسته 72 گیگابایتی 150هزار تومانی است.

خرید این بسته‌‌ها با شماره‌گیری کد دستوری *555*5*4# (ستاره 555 ستاره 5 ستاره 4 مربع) امکان‌پذیر است. مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند با مراجعه به صفحه خرید بسته‌های اینترنت همراه در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/packages نسبت به مشاهده جزئیات و خرید بسته‌‌های اینترنت همراه اقدام کنند. علاوه بر این، امکان خرید بسته اینترنت همراه، مشاهده باقی‌مانده بسته و مدیریت حساب ایرانسلی با نصب نرم‌افزار «ایرانسل من» از وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell برای تمامی مشترکان ایرانسل ممکن است.

بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل به‌عنوان متنوع‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین سبد تعرفه اینترنت همراه کشور، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، در تمامی شبکه‌های نسل دو (GPRS/EDGE)، نسل سه (3G) و نسل چهار (4G/LTE) ایرانسل قابل استفاده در مودم‌های ثابت ایرانسل نیز هستند.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:47

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, اردیبهشت ۲۰ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

کم کم باید آماده باشیم که تا پایان یافتن تابستان و ماه سپتامبر پیش رو تقریبا هر روز خبرهای تایید نشده و شایعاتی را در مورد آیفون بعدی اپل یعنی احتمالا iPhone 7 بشنویم. چندی پیش مشخص شد که این گوشی جک 3.5 میلیمتری هدست را حذف نمی‌کند و اینک طبق یک خبر جدید ادعا شده که این گوشی از لحاظ سایز تفاوت خاصی با iPhone 6s سال گذشته ندارد.

در خبر جدید تصویر شماتیکی از این گوشی منتشر شده که دستگاه را به صورت یک طرح از پشت نشان می‌دهد و طول و عرض آن به میلیمتر بدون اشاره به ضخامت ارائه شده است. طول و عرض گوشی طبق این شماتیک 67.12×138.30 میلیمتر است که مقایسه آن با ابعاد iPhone 6s یعنی 67.1×138.3 میلیمتری هیچ تفاوتی را حداقل با لحاظ نکردن صدم میلیمتر نشان نمی‌دهد. این ابعاد به روشنی نشان می‌دهند که یا با صفحه‌نمایش یکسانی در این گوشی روبرو خواهیم بود و یا اینکه ابعاد آیفون 7 به میزان زیادی نسبت به گذشته تغییر نخواهد کرد.

اطلاعاتی درمورد طول و عرض آیفون 7

به نمایش در نیامدن ضخامت در این تصویر امیدواری‌هایی را در دل منتقدان و طرفداران این برند به جهت رفع برخی مشکلات گوشی‌های پیشین از جمله برآمدگی و بیرون زدگی لنز دوربین و به خصوص ظرفیت نچندان فوق‌العاده باتری ایجاد کرده است.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:47

ارسال شده در تاریخ: جمعه, اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

گوشی پرچمدار سال گذشته شرکت HTC موسوم به One M9 با وجود امکانات و طراحی مناسب روی کاغذ، در عمل از استقبال چندانی در بازارهای مختلف روبرو نشد و به همین علت HTC 10 در پی جبران این مشکل است. اچ‌تی‌سی اما هنوز از Ome M9 قطع امید نکرده چرا که روز گذشته نسخه تازه‌ای از این گوشی را با نام M9 Prime Camera Edition روانه لهستان کرد.

One M9 Prime Camera Edition که ظاهرا همان One M9s است که سال گذشته رونمایی شد در بخش دوربین و یکی دو مورد تعیین‌کننده دیگر با سلف نامدار خود تفاوت دارد. دوربین اصلی دستگاه این کیک نمونه 13 مگاپیکسلی با لرزه‌گیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/2.0 است که ظاهرا تصاویر بهتری را نسبت به دوربین 20 مگاپیکسلی One M9 اصلی ارائه می‌کند. در بخش پردازشی نیز به جای Snpadragon 810 قدرتمند اما مشکل آفرین از یک چیپ‌ست ساده‌تر به نام MediaTek Helio X10 حاوی 8 هسته 2.2 گیگاهرتزی ARM A53 استفاده شده اما رم و حافظه داخلی به ترتیب به 2 و 16 گیگابایت کاهش یافته‌اند.

ارائه htc one m9 prime camera edition با اروپا

این گوشی که در ابتدا در لهستان در دسترس قرار گرفته بود اینک در تمامی سایت‌های اروپایی HTC به نمایش گذاشته شده و ظاهرا این شرکت تایوانی قصد دارد آن را به صورت گسترده در بازار ارائه کند.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 225 تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:42